Fontos tudnivalók

• Fájdalommentes minden kezelés (a fogkőlevétel, gyökérkezelés is).
  • Kérés nélkül érzéstelenítő gélt használunk az injekció beadása előtt.
  • Elektrokauter segítségével szike nélkül végezhető az ínykorrekció, ínyműtét.
  • Soft laser alkalmazásával gyógyíthatóak egyes fogágybetegségek, valamint ínyműtétek és szájsebészeti beavatkozások után minimális az utófájdalom és rövidebb a sebgyógyulás ideje.
  • Dentamerica plazmaíves fogfehérítő készülék használatával 45 perc alatt fájdalommentesen, zománckárosodás nélkül 6-8 árnyalattal világosabb fogazat érhető el.
  • A lecsiszolt fogakra azonnal készítünk ideiglenes koronát, hogy ne kelljen fog nélkül egy napot sem eltölteni.
  • A röntgenfelvételeket (panorámát is) helyben készítjük, digitális technológiával, ami nagymértékben csökkenti a szórt sugárzást, és azonnal kiértékelhető. Az elkészült felvételt kérésére e-mailben elküldjük, vagy cd-lemezen elvihető.
  • Allergiás betegek ellátása során (fogpótlás, fogszabályozás) nagy figyelmet fordítunk az allergiamentes anyagok használatára.
  • Külön figyelmet fordítunk erősen szorongó betegeink kezelésére.
  • Gyermekek kezelését sokéves tapasztalattal, szeretettel és nagyfokú türelemmel végezzük.
  • Lehetőséget biztosítunk első alkalommal az ismerkedésre, beszélgetésre, hogy ez által felkészültebbek legyenek, mire sor kerül a tényleges kezelésre.
  • Igyekszünk a várakozást minimálisra csökkenteni azáltal, hogy már az időpont egyeztetéskor tájékozódunk a betegek várható kezeléseiről, és így előre megtervezzük a kezelés időtartamát.
  • Számunkra fontos, hogy betegeink ne töltsék idejüket felesleges várakozással.
  • Naprakészek vagyunk az új eljárások és az anyagok területén.

HeppDental Kft. fogszakorvosi rendelő • H-1133 Budapest, Véső utca 8-10. • Tel.: (+36 20) 334-8649